Lietuvos susisiekimo viceministras Ričardas Degutis sako, kad tai yra rimtas pagrindas pradėti geležinkelio linijos statybą nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos sienos.
Pirmieji geležinkelio techninio projekto konkursai gruodžio pabaigoje paskelbti ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje, nuo Pernu iki Raplos šiaurės vakarinėje šalies dalyje. Paraiškas dalyvauti juose galima teikti iki sausio pabaigos.
Pirmadienį paskelbta, kad „Rail Baltica“ projekto ilgalaikį verslo planą už 360 tūkst. eurų (be PVM) kurs Vokietijos geležinkelių grupės „Deutsche Bahn“ valdoma inžinerijos ir konsultavimo bendrovė „DB Engineering & Consulting“.
Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą, bus nutiesta tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Keleiviniai traukiniai linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai – iki 120 km. Projektą numatoma pabaigti iki 2026 metų.