Tai – būsimų regioninių geležinkelio stočių, viadukų ir tunelių pėstiesiems, triukšmo barjerų, perėjų gyvūnams, pylimų ir iškasų eskizai.
Pranešime pažymima, jog „Rail Baltica“ infrastruktūros objektų vizualizavimas yra dalis didesnio projekto, kurį „RB Rail“ įgyvendina kartu su Italijos architektūros ir dizaino įmone „3TI Progetti“.
Italų specialistai sukūrė visų pagrindinių „Rail Baltica“ infrastruktūros elementų – architektūrinių ir natūralių – eskizus, kuriais galima būtų vadovautis rengiant jų projektus. Buvo įvertinti specifiniai poreikiai įvairių grupių keleivių, įskaitant fiziškai neįgalių asmenų, tėvų su mažamečiais vaikais, pagyvenusių žmonių.
„Rail Baltica“ integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Vykdant projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiestas greitasis geležinkelis. Geležinkelis bus 870 kilometrų ilgio, „Rail Baltica“ projekto Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sąmata vertinama maždaug 5,8 mlrd. eurų.
Šiuo metu vyksta pagrindinės „Rail Baltica“ linijos projektavimas, geležinkelis turėtų pradėti veikti 2026 metais.
Projekto įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas Europos Komisijos, taip pat Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinės valdžios institucijų.