„Pašalinome beveik visas fizines kliūtis. Artimiausiu metu kviesime specialistus ir tikimės, kad bus išduotas leidimas leisti naudoti Nidos kilimo ir tūpimo taką. Paskyrus jo administratorių orlaiviai galės pradėti leistis ir kilti“, – teigė Neringos meras Darius Jasaitis.
CAA direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigė, kad leidimą suteikti didelių kliūčių neturėtų kilti, tačiau jis tvirtino, jog Nidos kilimo ir tūpimo takas nei oro uostu, nei aerodromu negalės vadintis, nes tam neturi nei būtinos, infrastruktūros, nei skrydžių koordinatoriaus.
Realiausias variantas takui suteikti lauko aikštelės statusą – tai reikštų, kad orlaivio pilotas, apsukęs ratą aplink Bulvikio ragą ir įsitikinęs, kad pakilimo take nėra kliūčių, pats priimtų sprendimą leistis.
Nuo 1970-ųjų iki 1975 metų iš Nidos į Palangą, Kauną ir Vilnių reguliariai skraidė „An-2“ tipo lėktuvai. Atkūrus nepriklausomybę Nidos aerodromu beveik nustota naudotis, o nuo 1999 metų uždrausta jį eksploatuoti, kaip neatitinkantį saugos reikalavimų – aukšti medžiai auga per arti kilimo ir tūpimo tako. Tiesa, 1998-aisiais į jo rekonstrukciją dar sugebėta investuoti apie 1,6 mln. eurų.