Kasdien – apie 80 tūkst. klientų
„Įgyvendindami plėtros planus, daug dėmesio skiriame degalinių tinklo parduotuvėms atnaujinti. Kasdien pas mus apsilanko apie 80 tūkst. klientų, tad siekiame, kad parduotuvės būtų funkcionalios ir patogios ne tik stojantiems įsipilti kuro, bet ir šeimoms, kurios užsuka pailsėti ar užkąsti.
Nauji vartotojų poreikiai, konkurencinė aplinka koreguoja ir mūsų veiklos apimtis.
Pastebime ir naujai besiformuojančius įpročius – tarkime, dalis klientų rytais į degalinę užsuka pusryčių. Nauji vartotojų poreikiai, konkurencinė aplinka koreguoja ir mūsų veiklos apimtis. Daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimo kokybei ir visapusiškai jų patirčiai gerinti“, – sako „Viada“ degalinių tinklo generalinis direktorius Linas Vytautas Karlavičius.
Pernai bendrovė atnaujino net 24 degalines Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Rokiškyje ir Vievyje. Tam skyrė 5,4 mln. Eur.
Būdami didžiausiu degalinių tinklu, „Viada“ diversifikuoja investicijas skirtas rekonstrukcijoms, kad tinklo atsinaujinimą pajustų ne tik didmiesčių, bet ir regionų gyventojai, tad šiais metais bus tęsiamas didžiųjų miestų degalinių atnaujinimas, taip pat rekonstruojamos mažesnių miestelių, tokių kaip Telšiai, Marijampolė, Kretinga, Tauragė, Pasvalys, Kuršėnuose, Skuode ir kt. degalinės. Iš viso 2023-iaisiais degalinių atnaujinimui bus skirta 8 mln. Eur.
Kaip pasakoja L.V.Karlavičius, degalinių rekonstrukcijos metu montuojamos modernios degalų pylimo kolonėlės, nauja prekybinė įranga, kuriamos poilsio erdvės, užkandžių zonos, kuriose lankytojai gali užkąsti vietoje gaminamų šviežių sumuštinių, daržovainių, salotų, atsigaivinti natūraliai spaustomis sultimis, glotnučių kokteiliais.
Kavos mėgėjams siūloma karšta ir šalta aukščiausios rūšies pupelių kava, kurią galima gardinti įvairių rūšių sirupais, pagardais, grietinėle ar ledukais. Pagalvota ir apie alergiškus žmones, kurie kava gali mėgautis su pienu be laktozės.
Degalinėse taip pat plečiamas ir paslaugų spektras – teikiamos priekabų nuomos, mokesčių surinkimo, pinigų išgryninimo paslaugos, gali būti suteikta vartojimo paskola.
„Viada“ tapo elektrą gaminačiu vartotoju
Degalinių tinklas per mėnesį sunaudoja vidutiniškai 1,3 mln. KWh, tad 2022 m. buvome išsikėlę tikslą sumažinti elektros energijos suvartojimą bei pirkti tik Lietuvoje pagamintą žaliąją elektros energiją.
Šiemet energiją mums jau pradėjo tiekti Lietuvoje veikiančios mažosios hidroelektrinės. Dalį numatytų investicijų skyrėme saulės parkams ir saulės elektrinėms degalinėse įrengti. Pastarosios jau veikia dešimtyje degalinių, o „Viada“ tapo elektrą gaminančiu vartotoju. Tikimės, kad investicijos atsipirks per artimiausius kelerius metus, o degalinių tinklas pilnai apsirūpins elektros energija“, – pasakoja bendrovės generalinis direktorius.
Šiemet bendrovė dar daugiau dėmesio skirs tvarumo iniciatyvoms įgyvendinti.
Pirmąsias saulės elektrines bendrovė įrengė degalinėse, esančiose Širvintose bei Molėtų raj. Gojaus kaime. Jose suprojektuotas išmanusis LED apšvietimas su nauja valdymo sistema, atnaujinta resursų kontrolės sistema. Pagal šį modelį atnaujinamos ir kitos degalinės. 2023 metais suplanuota pastatyti dar du saulės parkus bei ant degalinių stogų įrengti bent 10 saulės elektrinių.
L.V.Karlavičiaus teigimu, šiemet bendrovė dar daugiau dėmesio skirs tvarumo iniciatyvoms įgyvendinti: mažinti CO2 pėdsaką, rinktis tvarias pakuotes, toliau investuoti į žaliąją energetiką bei didinti paslaugų prieinamumą visoje Lietuvoje.
Apie „Viada LT“
„Viada“ – 130 degalines Lietuvoje bei 100 degalinių Latvijoje jungiantis degalinių tinklas, vykdantis ne tik mažmeninę, bet ir didmeninę prekybą degalais. „Viada LT“ yra Lietuvos akcininkų valdoma bendrovė. Bendrovė patenka į 500 didžiausių ir pajėgiausių Vidurio ir Rytų Europos įmonių sąrašą (278 vieta), kurį sudaro verslo rizikos valdymo bendrovė „Coface“. 2021 m. „Viada“ apyvarta siekė daugiau kaip 830 mln. Eur, 2022 m. – daugiau kaip 1 mlrd. Eur. 2022 m. bendrovė dirbo 1137 darbuotojų.