Bendrovė pernai perkrovė 564,3 tūkst. konteinerių, o tai yra apie 10 proc. mažiau nei 2022 – aisiais. Uoste „Klaipėdos Smeltės” terminalo užimama konteinerių rinkos dalis smuktelėjo 6,2 proc. – iki 53,3 proc. Beveik perpus krito „transšipmento” – kai kraunama iš laivo į laivą – konteinerių krova. Bendras krovos rezultatas smuko 28,4 proc. – iki 4,61 mln. tonų.
Įmonės vertinimu, neigiamiems krovos pokyčiams didžiausią įtaką darė permainos pagrindiniuose Europos uostuose, kurie atsigavo po koronaviruso pandemijos – paaštrėjo konkurencija su tradiciniais „hubais” Vakarų Europos terminaluose – Antverpene,
Roterdame, Brėmenhafene ir kitur.
Mažėjimui įtaką taip pat darė pernai įvestos naujos sankcijos Rusijai bei pasikeitę pasauliniai maisto produktų gabenimo maršrutai, kurie anksčiau buvo siejami su Klaipėda, taip pat dėl lėtėjančios ekonomikos kritusi konteinerių krovos paklausa Skandinavijos ir Baltijos šalyse.
Šiemet bendrovė tikisi nežymaus, apie 3 proc., konteinerių krovos augimo.