Su „Kautra“ miesto savivaldybė pasirašys dvi sutartis – dėl viešojo transporto (keleivių pervežimo vietinio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais) paslaugų ir dėl viešojo transporto informacinės sistemos nuomos paslaugų teikimo.
Alytiškiai keleiviai dar šiemet miesto gatvėse turėtų išmėginti 32 naujus žemagrindžius autobusus, žymėtus simboliu „Alytus-Myliu“. Tai – gražioji medalio pusė.
Kitoje medalio pusėje – ir masiniai atleidimai 15-oje Alytaus vežėjų įmonių.
Su „Transreviu“ miesto savivaldybės skelbtą konkursą pralaimėjęs Alytaus „Multivanas“ neteks didžiosios rinkos dalies. Apie pusę miesto maršrutų aptarnaudavusios įmonės atstovo Vaclovo Karalevičiaus teigimu, po veiklos Alytaus mieste sustabdymo teks atleisti 25 vairuotojus, gali mažėti ir darbuotojų kitose įmonės sektoriuose.
„Multivanas“ veiklą, vykdytą Alytaus mieste, vadina pelninga, o sumažėjusią rinkos dalį planuoja kompensuoti vežimo paslaugų plėtra Alytaus rajone ir kitose šalies vietose.
Alytaus smulkiųjų vežėjų asociacijos vadovo Giedriaus Pranckaus duomenimis, po „Kautros“ atėjimo darbo gali netekti apie 100 darbuotojų – daugiausia vairuotojų ir kitų viešojo transporto sektoriaus darbuotojų.
Į „Kautros” paskelbimą Alytaus miesto viešojo transporto konkurso laimėtoja vietos vežėjai reaguoja įvairiai, daugiausia karštai, tačiau į nevilltį nekrenta – kai kurie vairuotojai darbo tikisi gauti pas naują vežėją, kiti ketina dalyvauti įvairuose kituose vežėjų konkursuose ir paslaugas teikti įvairiems užsakovams.
Vietos vežėjai nors dar nesusitaikė su artėjančiu „Kautros“ įvažiavimu į Alytaus gatvių stoteles, panašu, kad išlieka kritiški ne tik vadinamojo monopolininko bei jį nugalėtoju paskelbsiančios savivaldybės atžvilgiu, tačiau neslepia ironijos sau ir teigia, kad artimiausiu metu daugiausia darbo Dzūkijos sostinėje turės metalo supirkėjai, mat kai kurių vietos vežėjų mikroautobusai yra tiek „suvažinėti“, kad tarp automobilių pirkėjų jau visiškai nebepaklausūs.