Už mažesnę kainą JAV ir Kanados studentai, vykstantys į Europą vasaros atostogų, skrydžio metu gauna mažiau nemokamų paslaugų, be to, orlaiviuose yra mažiau vietos, nes įrengtos papildomos sėdynės, tačiau daugelis yra pasirengę kęsti šiuos nepatogumus, nes gali sutaupyti.
Pavyzdžiui, Norvegijos pigių skrydžių įmonė „Norwegian Air Shuttle“ iš Bostono į Kopenhagą siūlo nuskristi už 181 JAV dolerį ir ši kelionės į vieną pusę kaina yra perpus mažesnė, palyginti su įprasta didžiųjų oro bendrovių skrydžio šiuo maršrutu kaina. Panašias kainas taip pat taiko Islandijos WOW ir Kanados „WestJet Airlines“ bei kitos pigių skrydžių įmonės.
Norvegijos pigių skrydžių įmonė „Norwegian Air Shuttle“ iš Bostono į Kopenhagą siūlo nuskristi už 181 JAV dolerį.
„Norwegian“, kuri į Šiaurės Ameriką pradėjo skraidyti 2014 metais, yra viena aktyviausių žaidėjų šioje rinkoje. Konsultacijų įmonės „Centre for Aviation“ duomenimis, jai tenka tik 1,8 proc. viso keleiviams skirtų vietų per Atlantą skraidančiuose orlaiviuose skaičiaus, tačiau 26 maršrutuose, kuriuos ji aptarnauja, ši dalis sudaro jau 13 procentų. Taigi įmonė tapo rimta tradicinių vežėjų konkurente.
Pasak „Norwegian“ vadovo Bjorno Kjoso, oro vežėja ketina pradėti skrydžius iš JAV į Barseloną, taip pat iš Europos į kelis nedidelius JAV miestus. Jo teigimu, bilietas į vieną pusę kai kuriuose maršrutuose kainuos mažiau nei 100 JAV dolerių.
Tačiau analitikai pažymi, kad padidinti aktyvumą transatlantinių skrydžių rinkoje pigių skrydžių įmonėms didžiąja dalimi leido naftos kainų smukimas. Jeigu nafta pabrangs, jiems bus sunkiau išlaikyti mažas bilietų kainas.