Pigiuose skrydžiuose – kelių šimtų procentų antkainis užkandžiams ir gėrimams

Kai kurių žemų kainų oro linijų lėktuvuose parduodamų užkandžių ir gėrimų kainos užkeltos daugiau negu 1000 proc., lyginant su šių produktų įprastinėmis kainomis, rašo theguardian.com. Štai sriuba plastikiniame indelyje, kuri Didžiosios Britanijos parduotuvėse kainuoja 12 pensų, lėktuvo keleiviams atsieina 2,50 svaro.
„Coca Cola“ skardinė
„Coca Cola“ skardinė / 123rf.com nuotr.

Šešių didžiųjų Didžiosios Britanijos rinkoje veikiančių oro linijų siūlomų produktų kainų palyginimas atskleidė, jog dauguma vežėjų už arbatos puodelį prašo 2,60 svaro, o už puslitrinį plastikinį buteliuką vandens 1,80 svaro.

Airijos pigių skrydžių bendrovės klientų už 200 ml. „Coca Cola“ skardinę prašoma susimokėti 1,96 svaro.

Paaiškėjo, kad „Ryanair“, kurią nemažai keliautojų laiko žemiausias kainas siūlančia oro bendrove, siūlo brangiausius užkandžius ir gėrimus. Šios kompanijos lėktuve už buteliuką vandens jums tektų susimokėti 2,34 svaro, o už šokolado batonėlį 1,56 svaro.

Airijos pigių skrydžių bendrovės klientų už 200 ml. „Coca Cola“ skardinę prašoma susimokėti 1,96 svaro, o už 160 g. guminukų pakuotę 2,34 svaro.

Tačiau ši kompanija nėra vienintelė, nemažai uždirbanti iš praalkusių ir ištroškusių keliautojų. Kelionių paieškos sistemos kayak.co.uk pateikiama lėktuvuose siūlomų prekių kainų lentelė rodo, kad oro linijos šokoladinius batonėlius vidutiniškai įvertinusios tris kartus brangiau nei prekybos centrai.

Alkoholis tarp debesų taip pat yra ženkliai brangesnis už esantį prekybos centrų lentynose. Kompanijos „Jet2” skrydžiuose maža, 330 ml. dydžio šviesaus alaus skardinė kainuoja 4,20 svaro, kuomet tokios pačios rūšies 440 ml. dydžio skardinė parduotuvėje atsieina mažiau nei svarą.

Tiesa, ekspertų kaltinimus, jog oro bendrovės naudojasi tuo, kad saugumo patikrą perėję klientai troškulį priversti malšinti itin brangiais oro uoste arba lėktuve siūlomais gėrimais, „EasyJet“ atstovai atmeta ir tikina, kad jų siūlomų produktų negalima lyginti su esančiais prekybos centruose.

„Pavyzdžiui, mes prašome 1,80 svaro už 330 ml. dydžio gaivųjį gėrimą, kuris patiekiamas klientui, sėdinčiam savo vietoje, stiklinėje su ledukais. Tai galima lyginti nebent su kavine, restoranu ar baru, o ne prekybos centru“, – sako „EasyJet“ atstovas. 

„Klientai gali pasirinkti pirkti mūsų siūlomus užkandžius arba atsinešti juos su savimi“, – pabrėžė „Ryanair“ atstovai.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų