Pasak susisiekimo ministro J. Narkevič, siekiant sumažinti krovininių traukinių judėjimą centrinėje Klaipėdos miesto dalyje, „Lietuvos geležinkeliai“ nagrinės Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos pasiūlymą atvežti ir išvežti krovinius šiaurinėje uosto dalyje, per Lietuvos šiaurėje esančius geležinkelių tinklus Kužiai–Kretinga–Klaipėda, o pietinėje uosto dalyje – per šalies pietuose esančius geležinkelių tinklus Radviliškis–Pagėgiai–Klaipėda. Taip pat bus įvertintos kitos galimos krovinių pristatymo į Klaipėdos uostą (šiaurinę ir pietinę dalis) alternatyvos.
„Šios analizės rezultatai bus pristatyti Susisiekimo ministerijai, kuri toliau kruopščiai nagrinės situaciją ir ieškos efektyviausių sprendimų darniai Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai Klaipėdos miesto ir Klaipėdos rajono savivaldybių teritorijose“, – sakė susisiekimo ministras J. Narkevič.
Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrą ir modernizavimą numatoma įgyvendinti iki 2030 m.