Šį projektą planuojama etapais įgyvendinti iki 2014 m. rugpjūčio. Projekto vertė 116 mln. Lt.
„Konteinerių terminalo plėtra labai atsakingas žingsnis, todėl generalinio rangovo pasirinkimą lėmė ne žemiausia darbų kaina, o kompanijų patirtis, pasaulinis pripažinimas ir profesionalumas. Generaliniu rangovu pasirinktos gerai statybų rinkoje žinomos Suomijos kapitalo įmonės – „Lemminkainen Lietuva“ ir „YIT Kausta“ – turi didelę sunkių apkrovų dangų ir pramoninių pastatų įrengimo patirtį bei taiko pažangiausias statybų technologijas“, – sako LKAB „Klaipėdos Smeltė“ generalinis direktorius Rimantas Juška.
Pasak statybos darbus atliksiančios AB „YIT Kausta“ generalinio direktoriaus Kęstučio Vanago, tai pirmas kartas Lietuvoje, kai tokiu mastu bus tvarkomas uosto konteinerių terminalas. „Ši patirtis svarbi ne vien mūsų bendrovei, bet ir visam šalies statybų sektoriui. Mes esame sukaupę išties nemažai pramoninių objektų statybos patirties, tačiau darbuotis gerinant uosto veiklą teks pirmą kartą. Neabejoju, kad mūsų komanda su šia užduotimi susitvarkys kuo kokybiškiau“, – teigia K. Vanagas.
Užbaigus konteinerių paskirstymo centro įrengimo darbus, ant giliavandenių krantinių bus sumontuoti laivų krovos „Ship-to-Shore“ (STS) tipo kranai, kurie galės aptarnauti okeaninius 6 500–11 600 TEU talpos konteinerinius laivus. Metinis terminalo pajėgumas sieks 750 000 TEU.
Nuo 2008 m. rugsėjo mėn. LKAB „Klaipėdos Smeltė“ priklauso tarptautiniam konteinerių terminalų tinklui „Terminal Investment Limited“ (TIL), holdingo principu valdančiam apie 28 terminalus įvairiuose žemynuose ir glaudžiai bendradarbiaujančiam su viena didžiausių laivybos kompanijų „Mediterranean Shipping Company“ (MSC).