Norvegijos nelaimingų atsitikimų tyrimo valdybos teigimu, atsižvelgdama į „variklio ir pagrindinės pavarų dėžės jungties problemas“, „Airbus Helicopters” paskelbė perspėjimą kaip „atsargumo priemonę, skirtą užtikrinti sraigtasparnių tinkamumą tolesnei eksploatacijai“.
Perspėjimas taikomas neseniai pristatytiems sraigtasparnių modeliams „Airbus AS350“, „AS550“ ir „EC130“.
Sraigtasparnis „Airbus AS350“, kuriuo į muzikos festivalį buvo skrido penki norvegų jaunuoliai ir švedų pilotas, rugpjūčio 31 dieną sudužo į pietvakarius nuo Altos.
Norvegijos nelaimingų atsitikimų tyrimo valdyba teigė, kad sudužęs sraigtasparnis buvo skraidęs „mažiau nei 73 valandas“ ir pridūrė, kad šiuo metu dar nėra padaryta išvadų, ar avarija įvyko dėl variklio ir pagrindinės pavarų dėžės jungties problemų“.
Valdyba pridūrė, kad tyrimas vis dar tęsiamas.
Po katastrofos Norvegijos įmonė „Helitrans“ nedelsdama sustabdė orlaivių eksploatavimą iš pagarbos žuvusiųjų artimiesiems ir darbuotojams, nors patvirtino, kad tam nėra techninių priežasčių.