Pokyčiai jūrinio pervežimo rinkoje – kompanijos ėmė konsoliduotis

Jūrinio pervežimo rinkos dalyviai, siekdami sumažinti nuostolius dėl sumažėjusių jūrinių krovinių kiekių turėtų pradėti konsoliduotis: birželio viduryje Maersk Line, MSC ir CMA CGM paskelbė apie ketinimus sukurti aljansą krovinių pervežimui.
Jūriniai kroviniai Klaipėdos uoste.
Jūriniai kroviniai Klaipėdos uoste. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

„Tikėjomės ir laukėme šios naujienos. Aljanso sukūrimas teigiamai atsilieps tiek pačioms linijoms, tiek jų paslaugomis besinaudojantiems krovinių ekspeditoriams, tiek klientams“, – sakė bendrovės „Abipa  Logistics“ Pasaulinio tinklo plėtros projektų vadovas Tomas Brasiūnas.

Maersk kompanija anksčiau M.I.F.F.A. tinklo nariams pristačiusi pranešimą apie „nesveiką“ jūrinių pervežimų rinkos situaciją, šiemet pradėjusi eksploatuoti didžiausią pasaulyje Tripple–E krovininį laivą, bei aktyviai imasi formuoti pervežimų rinką pasauliniu lygiu.

„Jūrinių pervežimų rinkos didžiausio žaidėjo veiksmai: lėtaeigis didžiausias krovininis laivas, sumažinsiantis  transportavimo savikainą, aljanso susikūrimas, koreguos iškreiptą šių metų paklausos ir pasiūlos situaciją. Tai be abejo suvienodins jūrinių linijų pervežimo kainas, pristatymo laikus ir pan., paslaugų kokybės niveliaciją viena vertus reiškia konkurencijos nykimą, tačiau klientams tai reikš trumpesnius pervežimų terminus“, – sakė T. Brasiūnas.

Aljanso nariai veiklą turėtų pradėti vykdyti 2014 m. II pusėje, planuojama, kad konteinerių pervežimas Azija – Šiaurės Europa didės iki 8 reisų per savaitę. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai