„Mūsų naujieji greitieji traukiniai „Pendolino“ tikrai galėtų patenkinti „Rail Baltica“ projekto poreikius“, – sakė V.Chardon.
Gruodžio 14 dieną Lenkijoje pradėjo veikti „Alstom“ sukurtas greitųjų traukinių tinklas, sujungęs Varšuvą su penkiais didžiausiais miestais – Gdansku, Krokuva, Katovicais, Vroclavu ir Poznane.
Lenkijos geležinkelio įmonės „PKP Intercity“ vadovas Marcinas Celejevsis BNS sakė, kad įmonė į projektą investavo 665 mln. eurų. „Alstom“ pateikė 20 greitųjų traukinių „Pendolino“ ir pastatė naują traukinių depą, be to, prancūzai 17 metų teiks techninės traukinių priežiūros paslaugas.
Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 kilometrų, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 kilometrų, Estijoje – apie 300 kilometrų. Įvairiais skaičiavimais, bendra projekto vertė turėtų siekti 13-18 mlrd. litų. Tikimasi, kad Europos Komisija finansuos 85 proc. projekto vertės.
„Rail Baltica“ projektą nuo Lietuvos-Lenkijos sienos iki Talino planuojama užbaigti iki 2024 metų.