Pasak SNCF vadovo Guillaume Pepy, toks žingsnis, kuriam įgyvendinti reikėtų iki dvejų metų, leistų sukurti vieną europinę geležinkelių bendrovę, kuri būtų efektyvesnė ir leistų keleiviams paprasčiau ir veiksmingiau keliauti.
Jo teigimu, du tinklai, kurių kontroliniai akcijų paketai priklauso SNCF, galėtų pervežti iki 30 mln. keleivių per metus, jeigu būtų sujungti.
Susijungimo projektą, pramintą „Greenspeed“, turės patvirtinti kiti abiejų geležinkelio bendrovių akcininkai ir jų valdybos.
„Susijungimo idėja – vystyti ir plėsti tinklą“, – pareiškė G.Pepy reporteriams Paryžiuje ir pridūrė, jog „SNCF neabejotinai nori išsaugoti“ susijungusiosios bendrovės kontrolę.
SNCF valdo 55 proc. „Eurostar“ akcijų ir 60 proc. „Thalys“ akcijų.
Kiti „Eurostar“ akcininkai yra Kanados institucinis investuotojas „La Caisse de depot et placement du Quebec“ (CDPQ), kuriam priklauso 30 proc., Didžiosios Britanijos fondas „Hermes Infrastructure“, turintis 10 proc. akcijų, ir Belgijos geležinkelių operatorė SNCB, valdanti 5 proc. akcijų.
SNCB taip pat priklauso 40 proc. „Thalys“ akcijų.
Koks bus siūlomos naujosios bendrovės pavadinimas ir kur įsikurs jos būstinė, dar nenuspręsta.
„Norime sukurti europinę bendrovę, kuri galėtų leisti paprasčiau keliauti tarp įvairių šalių miestų ir galėtų konkuruoti su lėktuvais ir automobiliais“, – pareiškė SNCF keleivių transporto padalinio „SNCF Voyages“ vadovė Rachel Picard.