„Šie metai nuostolingi. Metus baigsime su dideliais nuostoliais“, – senato komitetui teigė bendrovės pirmininkas Jeanas-Pierre‘as Farandou, sakydamas, kad „nuostoliai greičiausiai bus dvigubai didesni“, nei per pirmuosius šešis šių metų mėnesius fiksuoti 2,5 mlrd. eurų nuostoliai.
„Prieš prasidedant antrajam karantinui, neprognozavome tokių skaičių“, – pažymėjo J.P.Farandou.
SNCF privalės toliau skolintis finansų rinkose, tęsė jis, paminėdamas, kad įmonė sieks gauti maždaug 2,5 mlrd. eurų pardavusi vagonų nuomos parką „Ermewa“.
Gegužę SNCF bendra skola siekė apie 35 mlrd. eurų, kuriuos vyriausybė 2018 metais sutiko perimti kaip prieštaringų planuojamų tinklo reformų dalį.
Geležinkelių operatorė kreipėsi dėl valstybės paramos, remdamasi tuo, kad pagalba buvo suteikta tokioms įmonėms kaip „Air France“ ir automobilių gamintoja „Renault“.
Prancūzijos vyriausybė sutiko skirti 4,7 mlrd. eurų SNCF pagal Prancūzijos ekonomikos atkūrimo po COVID-19 pandemijos planą.
SNCF anaiptol nėra vienintelė sunkumų patiriantis Europos geležinkelių operatorė.
Liepos mėnesį Vokietijos geležinkelių grupė „Deutsche Bahn“ pranešė apie finansinę krizę ir didžiulius 3,7 mlrd. eurų nuostolius pirmojoje šių metų pusėje, nes dėl pandemijos sustojo keliautojų srautai.
Norėdama užlopyti susidariusią 11–13,5 mlrd. eurų biudžeto spragą iki 2024 metų, „Deutsche Bahn“ šiais metais ketina pasinaudoti maždaug 6 mlrd. eurų kapitalo injekcija.
Koronaviruso pandemija taip pat smarkiai paveikė Didžiosios Britanijos geležinkelių tinklą, privertusi vyriausybę padidinti finansinę paramą privatizuotam sektoriui ir nutraukti 10-ajame dešimtmetyje įvestą franšizės sistemą.