Laukimą milžiniškose eilėse apsunkina ir šiuo metu Vakarų Europą apgaubusi karščių banga. Vilkiko vairuotojas iš Lietuvos teigia, kad trečiadienį temperatūra abiejose Lamanšo pusėse siekė 39 laipsnius karščio, o ketvirtadienį apie 35 laipsnius pagal Celsijų.
Streiką paskatino planuojami uosto darbuotojų atleidimai
Kaip praneša Didžiosios Britanijos spauda, nepaskelbtas streikas Kalė uoste prasidėjo birželio 29 d. , kuomet keltų linijos „MyFerryLink“ darbuotojai tokiu būdu nusprendė išreikšti savo pasipiktinimą planuojamu etatu mažinimu bendrovę įsigijus Danijos įmonei „DFDS“.
Vilkiko vairuotojas iš Lietuvos teigia, kad trečiadienį temperatūra abiejose Lamanšo pusėse siekė 39 laipsnius karščio.
Pranešama, kad 400 „MyFerryLink“ darbuotojų gali būti įteikti atleidimo lapeliai.
Vilkikams lėtai judant arba tiesiog stovint eilėse, susiklosčiusia situacija pasinaudojo ir nelegalūs imigrantai iš įvairių Azijos ir Afrikos šalių, kurie naktimis įsibrauna į sunkvežimių vidų ir tokiu būdu stengiasi patekti į Didžiosios Britanijos teritoriją.
Didžiosios Britanijos nacionalinis transliuotojas „BBC“ praneša, kad vilkikų vairuotojams per didžiulius karščius laukiant ant Lamanšo sąsiaurio link vedančio greitkelio „M 20“, Kento grafystės valdžia skyrė lėšų užkandžiams ir geriamajam vandeniui, kuris buvo dalijamas vairuotojams.
Ketvirtadienį buvo paskelbta, kad streikas Kalė uoste yra nutrauktas ir keltas galės vėl judėti įprastu režimu.