Prancūzų „Eurolines“ likviduojama, tačiau Lietuvoje niekas nesikeis

Prancūzijoje įsikūrusi tarptautinio keleivių pervežimo autobusais bendrovė „Eurolines“ yra likviduojama. Ją praėjusių metų balandį įsigijo kitas vežėjas „Flixbus“, kuris neseniai įžengė ir į mūsų šalį. Tačiau Lietuvos „Eurolines“ pabrėžia, kad mūsų šalyje niekas nesikeis.
„Eurolines“ autobusas
„Eurolines“ autobusas / Eurolines nuotr.
Temos: 2 Eurolines Autobusas

Prancūzijos teismas antradienį tolimojo susisiekimo autobusų bendrovę „Eurolines“ nusiuntė į privalomą likvidavimą, agentūrai AFP sakė įmonės darbuotojų advokatas, rašo euronews.com. Prancūzijos transporto milžinas po 35 metų veiklą stabdo penktadienį.

Praėjusiais metais „Eurolines“ įsigijo vokiečių „FlixBus“. Ši kompanija neseniai atėjo ir į Lietuvą. Šiuo metu važinėja autobusai, paženklinti "FlixBus", tiek "Eurolines".

Tačiau Lietuvos „Eurolines“ tarptautinių pervežimų vadovas Edmundas Pavlovas sako, kad mūsų šalyje situacija kiek kita. Anot jo, „Eurolines“ yra tarptautinė vežėjų organizacija su būstine Briuselyje.

„Kiekvienas tos organizacijos narys savo šalyje turėjo ir turi teisę naudoti „Eurolines“ prekės ženklą. Tokios įmonės, kurią būtų galima likviduoti, nėra. Pavyzdžiui, Lietuvoje „Eurolines“ yra UAB „Kautra“, bet mes tiesiog naudojame tą prekės ženklą, ir tiek“, – 15min aiškino jis.

O Prancūzijoje buvo parduota registruota įmonė „Eurolines“ SA.

„Būtent ta įmonė, kuri priklausė „Transdev“ grupei, buvo parduota „FlixBus'ui“. Tą prancūzišką įmonę „Eurolines“ SA ir likviduoja. O čia, Baltijos šalyse, dirbame ir toliau su tuo ženklu normaliai, kol kas kitų planų neturime“, – tikino E.Pavlovas.

Beje, „FlixBus“ prekės ženklą naudojanti Vokietijoje registruota tarptautinio keleivių pervežimo autobusais bendrovė taip pat žengė į trijų Baltijos valstybių rinką. Tačiau E.Pavlovas į „FlixBus“ žvelgia kaip į dar vieną konkurentą.

„Jie, aišku, didelis operatorius, bet jie turi savo planą, mes turime savo planą, ir jį vykdome. Tiesiog ateina dar vienas konkurentas ir teks konkuruoti. Dar vienas konkurentas, kuris nieko naujo neišras, tiesiog bus daugiau išvykimų. Keleiviams, aišku, tai yra patogiau“, – 15min komentavo jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis