Pasak Vidaus vandens kelių direkcijos generalinio direktoriaus Vladimiro Vinokurovo, su Vyriausybės atstovais bus aptariamas tarptautinio vandens kelio statusą turinčios Nemuno atkarpos tarp Kauno ir Klaipėdos pritaikymas laivybai.
„Įsitikinsime, kaip vyksta Nemuno tvarkymo projektas“, – BNS sakė V.Vinokurovas.
Siekiant pagerinti sąlygas upinei laivybai Nemune praėjusių metų pavasarį pradėtos įrengti vagą reguliuojančios bunos – 225 kilometrų ruože iki 2023 metų planuojama pastatyti arba suremontuoti 500 šių hidrotechnikos statinių.
Taip pat planuojamas transporto junglumo – skirtingų jo rūšių suderinimo – galimybių aptarimas.
„Norint turėti sėkmingai veikiančią transporto sistemą, labai svarbu turėti suderinamumą tarp skirtingo transporto“, – teigė V.Vinokurovas.
Manoma, kad užbaigus bunų įrengimą tarp Klaipėdos jūrų uosto ir Marvelės uosto Kaune baržomis bus galima gabenti iki 10 mln. tonų krovinių per metus.