Prieš trejus metus valstybės įmonė Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) iškėlė idėją prie „Žalgirio“ arenos įrengti mobiliąją prieplauką ir pratęsti farvaterį (laivybinį vandens kelią) iki jos, siekiant plėtoti laivybą Nemuno upe. Tikėtasi, kad galimybė į areną atplaukti laivais šią miesto dalį padarytų patrauklesnę turizmui ir pritrauktų gerokai daugiau investicijų miestui.
Buvo parengta galimybių studija „Nemuno vandenų kelio ruožo nuo Kauno HE iki Kauno krovinių prieplaukos naudojimo laivybai galimybės“. Studija buvo pristatyta miesto vadovams, Susisiekimo ministerijos atstovams, mokslininkams-hidrologams ir verslininkams.
Projektas sulaukė palaikymo, iš Kauno savivaldybės ir VVKD atstovų buvo sudaryta darbo grupė, kuriai pavesta koordinuoti vidaus vandenų kelio nuo H. ir O.Minkovskių gatvėje iki „Žalgirio“ arenos sutvarkymo ir prieplaukos įrengimo klausimus. 2011 m. pavasarį darbo grupės pasitarime Savivaldybė įsipareigojo savo lėšomis įrengti prieplauką laivams prie „Žalgirio“ arenos, o VVKD – įrengti farvaterį iki jos.
Tačiau šiandien, atsižvelgiant į užsienio šalių patirtį ir jų vidaus vandenų kelių infrastruktūros pavyzdžius, į pramoginių laivų savininkų pageidavimus ir mieste besisvečiuojančių turistų poreikius, akivaizdu, kad pastačius mobiliąją prieplauką, prie kurios galės laikinai prisišvartuoti tik keli laivai, „Žalgirio“ arenos vandens infrastruktūros galimybės bus išnaudotos tik labai maža dalimi.
Siūloma šalia mobiliosios prieplaukos įrengti mariną – uostą, skirtą mažiesiems pramoginiams laivams (valtims, jachtoms, kateriams) stovėti ir aptarnauti. Tokio projekto įgyvendinimas turėtų nemažai ekonominės naudos miestui ir sustiprintų Kauno, įsikūrusio dviejų didžiausių Lietuvos upių santakoje, įvaizdį, taip pat būtų ypač patrauklus pramoginių laivų savininkams (valdytojams).