Planuojama linija traukiniai keliautų 250 kilometrų per valandą greičiu, sustodami tik Budapešte, Bratislavoje, Brno ir Varšuvoje, Vengrijos žiniasklaidai sakė užsienio reikalų ministras.
Tarp potencialių investicijų šaltinių yra paskola iš Europos investicijų banko (EIB), sakė P.Szijjarto, kalbėjęs po susitikimo su susisiekimo ministrais iš Čekijos, Vengrijos, Lenkijos ir Slovakijos – vadinamosios Višegrado grupės.
P.Szijjarto akcentavo, kad vos 14 proc. geležinkelio projektų Centrinės Europos regione buvo finansuoti EIB lėšomis.
„Tai bus tipinis Višegrado projektas, kuriame derybose dėl finansavimo dalyvaus visos keturios šalys“, – sakė jis.
Viešųjų pirkimų procedūra galimybių tyrimui truktų apie pusę metų, o pats tyrimas turėtų būti užbaigtas per du metus.
„Mes norėtume, kad ši proceso dalis baigtųsi greičiau, bet mūsų partneriai pareikalavo tokio laiko, turėdami omenyje projekto mastą“, – teigė P.Szijjarto, savo komentaruose neužsiminęs nei apie geležinkelio kainą, nei laikotarpį, per kurį planuojama šį projektą įgyvendinti.