Iš viso Vilniuje kasdien važiuoja per 400 viešojo transporto priemonių. Lauke temperatūrai nukritus iki 4 laipsnių šilumos, jos turėtų būti šildomos.
Autobusus šildo dyzelinas, troleibusus – elektra. Per valandą troleibusas išnaudoja maždaug 9 kilovatus energijos. Tiek reikia, kad salonas sušiltų iki 14 laipsnių šilumos.
Autobusus šildo dyzelinas, troleibusus – elektra. Per valandą troleibusas išnaudoja maždaug 9 kilovatus energijos. Tiek reikia, kad salonas sušiltų iki 14 laipsnių šilumos.
Anot Vilniaus viešojo transporto atstovo, tokia temperatūra būna retai.
„Jeigu yra stipresnis šaltis, šitiek pasiekti yra sunku, sudėtinga. Transporto priemonės nėra naujos, šildymo sistema tiek efektyviai nebešildo, antras dalykas, neleidžiantis mums sutaupyti šilumos, kas 3–4 minutes atsidarančios durys“, – šalčio priežastis vardija Vilniaus viešojo transporto technikos direktorius Juozapas Grabys.
Dažnai autobusai sušyla tik iki 6–8 laipsnių. J.Grabys pripažįsta, kad naujesniuose autobusuose kiek šilčiau, tačiau tokie sudaro tik pusę viso transporto parko.
Per mėnesį, pasak direktoriaus, transporto priemonių šildymui išleidžiama per 600 tūkst. litų.