Numatoma, kad subnuomos būdu perduodamuose maršrutuose vežėjai galės dirbti pusę metų su galimybe pratęsti sutartį dar pusmečiui. Autobusuose turės būti įrengta vežėjui panaudos pagrindu neatlygintinai paslaugų teikimo laikotarpiui perduota E-bilieto sistemos įranga, kad vilniečiai ir miesto svečiai juose galėtų naudotis Vilniečio kortele.
Planuojama, kad, pasibaigus konkursams, privatūs vežėjai į Vilniaus gatves galėtų išvažiuoti dar šiais metais.
Vilniaus miesto savivaldybės taryba 2013 m. gegužės 15 d. nepriėmė sprendimo dėl privačių vežėjų įtraukimo į bendrą Vilniaus viešojo transporto sistemą. Dėl to, Vilniuje šiuo metu visus maršrutus aptarnauja uždarosios akcinės bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonės.
Vilniaus miesto savivaldybė taip pat primena, kad „Vilniaus viešasis transportas“ siūlo vairuotojams, turintiems keleivių vežimo darbo patirtį sostinėje, autobusų vairuotojo darbą. Iki rugsėjo 1 dienos numatoma priimti 60 naujų darbuotojų.
Pagal Vilniaus savivaldybės viešojo transporto reformos planą privačių maršrutinių taksi sostinės gatvėse neturėjo likti nuo liepos 1 dienos, tačiau mikriukai tebevažinėja. Antradienį savivaldybės atstovai surengė net kelis reidus, tikrindami mikroautobusų vairuotojų turimus dokumentus.
Kaip 15min.lt prieš dieną sakė Viešojo transporto optimizavimo projekto vadovo K.Lubys, savivaldybė nenusiteikusi imtis drastiškų priemonių, bet jos atstovai bus „griežti, principingi ir nesitaikstys su nepagarba. Be to, didesnės baudos už pažeidimus laukia ne vairuotojų, kurie ne visada gali pasipriešinti įmonės vadovams, o būtent pastarųjų.“
Privatūs vežėjai tvirtina turintys galiojančias sutartis, tad vežioti keleivius jie gali.