„Tiesą sakant, mes labai nustebome, kad tas Latvijos pusės leidimas buvo neišduotas. Toks švelnus įtarimas yra, kad gal čia susiję su tuo mūsų Rengės ruožu ir čia daugiau ne ekonominis, o politinis žingsnis“, – per Vyriausybės valandą Seime ketvirtadienį sakė R. Masiulis.
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ šių metų viduryje pranešė, jog planuoja keleivius vežti iš Turmanto į Daugpilį, tačiau tam reikalingas Latvijos geležinkelių pritarimas.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas BNS sakė, jog dokumentai su latviais buvo pradėti derinti dar vasarą. Dabar tikimasi, kad leidimas bus gautas iki šių metų pabaigos.
Europos Komisija šių metų spalį „Lietuvos geležinkeliams“ skyrė 28 mln. eurų baudą už gruožo į Rengę išardymą – įmonė 19 kilometrų ilgio ruožą žada atstatyti 2019 metais ir kartu iki gruodžio 18 dienos skųs EK sprendimą Europos Sąjungos teismui.
R. Masiulis pridūrė, kad Vyriausybės trečiadienį priimtas sprendimas įpareigoti įmonę atstatyti geležinkelį turėtų būti teigiamas signalas Latvijai ir leidimas vežti keleivius turėtų būti suteiktas.
Šiuo metu „Lietuvos geležinkeliai“ keleivius veža iki pasienyje esančio Turmanto, tačiau siekia maršrutą pratęsti maždaug 15 kilometrų iki Daugpilio. Dabar įmonė keleivių į Latviją neveža.