Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica 2“ projektas gali kainuoti 18 mlrd. litų

Lietuvos susisiekimo ministras Rygoje pareiškė, jog europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica 2“ projektas gali kainuoti daugiau nei 5,2 mlrd. eurų (18 mlrd. litų).
Bėgiai
Bėgiai / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

„Į dabartinę sąmatą, vertinamą apytikriai 3,7 mlrd. eurų, gali būti įtrauktos ne visos galimos išlaidos, ir jos gali padidėti 1,5 mlrd. eurų“, – Baltijos asamblėjos Ekonomikos, energetikos ir inovacijų komiteto posėdyje sakė Rimantas Sinkevičius.

Geležinkelis turėtų sujungti Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis turėtų būti finansuojama 85 proc. projekto vertės.

Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 kilometrų, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 kilometrų, Estijoje – apie 300 kilometrų.

Lietuva siekia prie „Rail Baltica“ prijungti Vilnių. Tam tektų tiesti apie 100 km ilgio geležinkelio atšaką nuo Kauno iki Vilniaus arba keisti visos vėžės trasą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų