„Į dabartinę sąmatą, vertinamą apytikriai 3,7 mlrd. eurų, gali būti įtrauktos ne visos galimos išlaidos, ir jos gali padidėti 1,5 mlrd. eurų“, – Baltijos asamblėjos Ekonomikos, energetikos ir inovacijų komiteto posėdyje sakė Rimantas Sinkevičius.
Geležinkelis turėtų sujungti Helsinkį, Taliną, Rygą, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. Europos Sąjungos lėšomis turėtų būti finansuojama 85 proc. projekto vertės.
Bendras „Rail Baltica“ trasos ilgis Lietuvoje turėtų siekti apie 360 kilometrų, Latvijoje – kiek daugiau nei 300 kilometrų, Estijoje – apie 300 kilometrų.
Lietuva siekia prie „Rail Baltica“ prijungti Vilnių. Tam tektų tiesti apie 100 km ilgio geležinkelio atšaką nuo Kauno iki Vilniaus arba keisti visos vėžės trasą.