„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Rail Baltica“ darbai Kauno geležinkelio mazge kol kas nestabdomi

Strateginę reikšmę Lietuvai turinčio projekto „Rail Baltica“ įgyvendinamas nestabdomas – europinio standarto infrastruktūros įrengimo darbus Kauno geležinkelio mazge rangovai kol kas vykdo.
Bėgiai
Bėgiai / AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuotr.

Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovski, rangovai informavo, kad dėl koronaviruso pandemijos grėsmių savo darbuotojams taiko griežtas sveikatos apsaugos priemones – brigadų darbuotojų sveikata periodiškai tikrinama, taip pat laikomasi visų Sveikatos apsaugos ministerijos pateiktų rekomendacijų ir prevencinių priemonių.

„Rail Baltica“ yra valstybinės svarbos strateginis projektas, jau dabar galintis prisidėti prie krizių valdymo, gabenant krovinius iš ir į Lietuvą, o taip pat veikia kaip atgrasymo priemonė valdyti geopolitines grėsmes“, - sako K. Sankovski.

Pasak jo, jau šiais metais sujungus europinę geležinkelio liniją su Kauno intermodaliniu terminalu, bus atvertas kelias verslui naudotis „Rail Baltica“ galimybėms. Taip pat bus sudarytos sąlygos ne tik nepertraukiamam krovinių bei civilių, bet ir karinės paskirties krovinių gabenimui.

Bus sudarytos sąlygos ne tik nepertraukiamam krovinių bei civilių, bet ir karinės paskirties krovinių gabenimui.

Kauno geležinkelio mazgas – vienas sudėtingiausių geležinkelio mazgų, per kurį važiuos visi „Rail Baltica“ traukiniai.

Iš viso Kauno geležinkelio mazgas susideda iš keturių atkarpų: Kaunas-Palemonas, Jiesia-Kaunas, Jiesia-Rokai ir Rokai-Palemonas.

Kauno intermodalinis terminalas – viena iš Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros dalių. Šiuo metu čia vyksta statybos darbai, kurių metu nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemono bus nutiestas europinio standarto geležinkelis.

Ruožas Jiesia-Kaunas baigtas rekonstruoti 2015 m. rugpjūtį, o Jiesia-Rokai – 2018 m. spalį. Kauno geležinkelio mazgo ruože Kaunas-Palemonas statybos pradėtos 2019 metų pradžioje iš šiuo metu įvykdyta daugiau kaip pusė numatytų darbų. Dar pernai įrengti keturi tuneliai, skirti automobiliams ir pėstiesiems kirsti geležinkelio liniją, o šiemet bus nutiesta europinė geležinkelio vėžė.

Kauno geležinkelio mazgas bus vienas moderniausių geležinkelio mazgų per kurį važiuos didžioji dalis visų „Rail Baltica“ linija važiuojančių traukinių.

Baigus visus statybos darbus Kauno geležinkelio mazgas bus vienas moderniausių geležinkelio mazgų per kurį važiuos didžioji dalis visų „Rail Baltica“ linija važiuojančių traukinių.

„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas per pastarąjį šimtmetį. Moderni greitoji „Rail Baltica“ jungtis suteiks patogią, saugią ir aplinkai nekenkiančią keleivių judėjimo alternatyvą, o geležinkelio linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Nutiesus „Rail Baltica“, keliones pradės šiuolaikiški ir modernūs elektriniai traukiniai.

Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs