Projektą koordinuojanti Baltijos šalių įmonė „RB Rail“ su konsorciumu balandžio 23 dieną pasirašė 23,2 mln. eurų vertės sutartį, pranešė „RB Rail“.
„Tai yra reikšmingas žingsnis į priekį įgyvendinant projektą. Pradedame vieną iš daugiausiai iššūkių keliančių geležinkelio elektrifikavimo darbų Europoje“, – pranešime sakė „RB Rail“ technikos direktorius Marcas Philippe'ė El Beze.
Pasak jo, įprastų greitųjų geležinkelių elektrifikavimas paprastai vyksta apie 300 kilometrų ilgio linijose, todėl 870 km siekianti Rail Baltica“ linija yra išskirtinė.
„Konsoliduotas elektrifikavimo sistemų diegimas visai „Rail Baltica“ projekto linijai leis visiškai užtikrinti saugos ir sąveikos reikalavimus bei maksimaliai padidinti masto ekonomijos teikiamą naudą“, – tvirtino M. Ph.El Beze.
Konsorciumas atliks techninius ir ekonominius tyrimus, veiks kaip FIDIC Inžinierius, atliks projektavimo ir statybos darbų techninę priežiūrą, testavimą.
„RB Rail“ yra įsipareigojusi 100 proc. elektros naudoti tik iš atsinaujinančių energijos šaltinių.
„Rail Baltica“ integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 kilometrai greitojo elektrifikuoto geležinkelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km per valandą greičiu. Projektą planuojama užbaigti iki 2026 metų pabaigos.