Apie tai skelbia projekto įgyvendinimą Estijoje koordinuojanti įmonė „Rail Baltic Estonia“, remdamasi valstybinės geležinkelių operatorės „Eesti raudtee“ („Estijos geležinkeliai“) ir konsorciumo „Skepast & Puhkim“ išvadomis.
Teigiama, jog tokia galimybe pasinaudotų apytikriai dešimtadalis keleivių.
„Tūkstančiai Estijos gyventojų kasmet nuosavais automobiliais vyksta iki Varšuvos ar per ją tolyn į Europą. Lenkijoje automagistralės perkrautos sunkiasvorėmis transporto priemonėmis, kelionė iš Talino iki Varšuvos trunka ilgiau nei 12 valandų. Automobilius pakrovus į specialų vagoną, jų savininkai ir keleiviai galėtų ilsėtis ir mėgautis kelione greituoju traukiniu iki Lenkijos sostinės“, – sakė „Rail Baltic Estonia“ vadovė Riia Sillavė.
Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą bus nutiesta tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Projektą numatoma pabaigti iki 2026 metų.