„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Rail Baltica“ įtaka Kaunui – patogesnis susisiekimas mieste

Nors kalbant apie „Rail Baltica“ dažniausiai pabrėžiama jos nauda gabenant krovinius bei greitas susisiekimas tarp kaimyninių valstybių bei su Vakarų Europa, jau netrukus šio europinės vėžės geležinkelio įtaką pajus ir niekad traukiniais nekeliaujantys kauniečiai – eismas dalyje miesto taps patogesnis bei greitesnis.
Prie Kauno pietrytinio aplinkkelio baigiamas statyti didžiausias statinys – keturių arkų tunelis automobiliams, pėstiesiems ir dviratininkams.
Prie Kauno pietrytinio aplinkkelio baigiamas statyti didžiausias statinys – keturių arkų tunelis automobiliams, pėstiesiems ir dviratininkams. / Partnerio nuotr.

Artėja Amalių kamščių pabaiga

„Manau, kiekvienam kauniečiui jau teko keiksnoti Amalių pervažą stovint kamštyje ir laukiant kol pravažiuos traukinys. Vietos gyventojams ji tapo tikru galvos skausmu, apsunkinančiu keliones i darbą ir namo. Tačiau jau visai netrukus šios problemos neliks, nes geležinkelį bus galima kirsti per specialiai automobiliams įrengtus tunelius“, - sako AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Geležinkelių infrastruktūros direkcijos direktorius Karolis Sankovski.

Vienas geležinkelio kirtimo taškas vietoje naikinamos Amalių pervažos bus įrengtas atkarpoje nuo Chemijos gatvės, ties Svirplių taku - tunelis pėstiesiems su automobilių transporto juosta, kuria naudotis galės tik spec. transporto priemonės. Šį tunelį stato Kauno miesto savivaldybė.

Už kelių šimtų metrų, Palemono link, vietoje kuria eis Kauno pietrytinis aplinkkelis, „Lietuvos geležinkeliai“ baigia statyti didžiausią geležinkelio kirtimui skirtą keturių arkų tunelį, kuriame dvi arkos bus skirtos skirtingomis kryptimis važiuojantiems automobiliams ir dar po vieną iš šonų pėstiesiems ir dviratininkams.

Be to, automobiliai ir pėstieji geležinkelį galės kirsti ir Palemono bei Marių gatvių sankirtoje įrengiamu tuneliu. Dar vienas, tik pėstiesiems skirtas tunelis, bus įrengtas einantiems į Ugniakuro gatvę.

„Su „Rail Baltica“ įrengimu susiję darbai gerokai palengvins susisiekimą pačiame mieste, nes atsiras daugiau geležinkelio kirtimo vietų, tad atsirasti kitoje geležinkelio pusėje galima bus daug greičiau ir patogiau“, - sako K. Sankovski.

Kaunas – viso regiono logistikos centras

Šio „Rail Baltica“ įrengimo etapo metu rekonstruojama apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: tiesiami 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės ir plačiosios vėžės geležinkelio kelio bei rekonstruojama 3,6 kilometrai esamo plačiosios vėžės geležinkelio.

„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas per pastarąjį šimtmetį. Moderni greitoji „Rail Baltica“ jungtis suteiks patogią, saugią ir aplinkai nekenkiančią keleivių judėjimo alternatyvą, o geležinkelio linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Nutiesus „Rail Baltica“, keliones pradės šiuolaikiški ir modernūs elektriniai traukiniai, važiuosiantys 250 km/h greičiu.

Baigus įgyvendinti „Rail Baltica“ projektą, Kaunas taps svarbiu regiono logistikos centru, kuriame susikirs Europos ir Rusijos standartų geležinkelio vėžės, taip pat kroviniai keliaus neužšalančio Klaipėdos uosto kryptimi ir iš jo.

Už šį turinį atsakingas tik autorius. Europos Sąjunga neatsako už galimą jame pateiktos informacijos naudojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų