Tai jau antras įmonės laimėtas užsakymas Lietuvoje, pranešė projektą įgyvendinanti bendra trijų Baltijos šalių įmonė „RB Rail“.
Sutartis su konkurso laimėtoja bus pasirašyta vėliau, baigus būtinas procedūras. Per dvejus metus ji turės atlikti vietų tyrimus, parengti pagrindinį ir detalųjį techninį projektą.
Planuojama, kad 91 km ilgio „Rail Baltica“ ruože bus trys geležinkelio tiltai, 14 automobilių kelių ir 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.
„Idom“ projektuos visą „Rail Baltica“ ruožą nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos sienos: 78 kilometrų ilgio ruožą nuo Kauno iki Ramygalos ji projektuos už 8,44 mln. eurų, sutartis pasirašyta balandį. Šiam ruože us įrengti 7 automobilių kelių ir 11 geležinkelio viadukų, trys žalieji ir keturi geležinkelio tiltai, įskaitant ir ilgiausią tiltą Baltijos šalyse per Neries upę – jo ilgis bus 1,7 kilometro.
Iš viso Baltijos šalyse paskelbti 7 iš 11 ruožų detaliųjų techninių projektų pirkimai, kurie sudaro 57 proc. visos „Rail Baltica“ linijos.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.