Labiausiai „Rail Baltica“ projektui pritaria sostinės Talino gyventojai (61 proc. apklaustųjų), taip pat aukštąjį išsilavinimą turintys respondentai (taip pat 61 proc.), o mažiausiai projekto šalininkų yra regionuose, per kuriuos bus tiesiamas geležinkelis (53 proc.).
Pagrindiniai projektui pritariančiųjų argumentai – geresnis susisiekimas su Europa, patogesnės ir greitesnės kelionės, ekologiškesnis transportas (taip teigė 66 proc. respondentų). Be to, 71 proc. apklausos dalyvių tvirtino, jog „Rail Baltica“ yra labai svarbus projektas ateičiai, ir tai pateisina jo kainą, o 70 proc. apklaustųjų išreiškė nuomonę, kad geležinkelį būtina tiesti atsižvelgiant į viso regiono, o ne vien tik į Estijos interesus.
Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiestas greitasis geležinkelis. Keleiviniai traukiniai šia linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai – iki 120 kilometrų per valandą. Skaičiuojama, kad 2030 metais, esant blogiausiam scenarijui, keleivių srautas sieks 3,9 mln., geriausiam – 5,8 mln. žmonių, o 2055 metais – atitinkamai 4,7 mln. ir 7,1 milijono.