Pasak „Idom“ geležinkelių padalinio direktoriaus Ramono Ramirezo (Ramireso), bendrovė Lietuvoje atidarė savo biurą bei domisi galimybe dirbti su kitais projektais.
„Ministras (susisiekimo ministras Rokas Masiulis – BNS) sakė, kad Lietuvoje yra daugybė projektų, kuriuos mes atidžiai seksime. Tai nebūtų pirmas kartas, kai įgyvendinami projektą tam tikroje šalyje kartu atidarome stabilų biurą“, – po projektavimo sutarties pasirašymo BNS penktadienį sakė R.Ramirezas.
Paklaustas, ar „Idom“ žada ir toliau dalyvauti „Rail Baltica“ konkursuose, R.Ramirezas teigė, kad įmonės planas yra būtent toks.
„Taip, tai yra mūsų planas. Be abejo, mes labai atidžiai seksime projektą ir kitas galimybes, kurios pasitaikys“, – teigė „Idom“ atstovas.
R.Ramirezo, „Rail Baltica“ projektavimo darbus planuojama įgyvendinti per 2 metus, o tada prasidės geležinkelio statybos darbai, kuriems bus skirti 5 metai.
„Per du metus esame įsipareigoję parengti detalų techninį projektą, po kurio galės prasidėti statybos. Po to turėsime 60 mėnesių, kurie iš esmės bus statybų laikotarpis, per kurį turime užtikrinti, kad projektas, kurį parengsime, bus tobulai įgyvendintas rangovų“, – sakė „Idom“ atstovas.
Pasak jo, „Idom“ su greitųjų geležinkelių projektais dirba jau 25 metus. Visų pirma įmonė projektavo greituosius geležinkelius Ispanijoje, o po to su geležinkelių projektais dirbo Lenkijoje, Švedijoje, Čilėje, taip pat konstravo metro Saudo Arabijoje, Bahreine ar Vietname.
Anot „Rail Baltica“ projektą įgyvendinančios Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ valdybos nario Igno Degučio, „Idom“ iš 7 oficialiai paskelbtų „Rail Baltica“ projektavimo pirkimų laimėjo 5.
Bendrovė buvo įkurta 1957 metais, jos pagrindinė būstinė įkurta Bilbao mieste Ispanijoje.