„Tai – viena techniškai sudėtingiausių „Rail Baltica“ projekto dalių, nes tai – ne vien tik stotis, bet ir jos infrastruktūros suderinimas su apylinkėmis“, – sakė „Eiropas Dzelzcela linijas“ valdybos narys Andris Linužas.
Anot jo, tam teks suprojektuoti 4,4 kilometro ilgio geležinkelio linijas, taip pat daugiau kaip 2 kilometrų ilgio sankasas bei tokio pat bendro ilgio estakadas.
Projektavimo konkursą laimėjo konsorciumas „Prosiv“, kurį suformavo Italijos „Sintagma“, Slovakijos „Prodex“ ir Latvijos „Vektors T“. Projektas turi būti parengtas per 17 mėnesių, po to bus skelbiami jo įgyvendinimo konkursai.
Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą, ketinama nutiesti tiesioginę geležinkelio jungtį tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Keleiviniai traukiniai linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą (km/h)greičiu, o krovininiai – iki 120 km/h greičiu.