Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą koordinuojančios bendros įmonės „RB Rail“ Latvijos akcininkė „Eiropas Dzelzcela Linijas“ pranešė atrinkusi šešias antrojo šio konkurso etapo dalyves, kurias sudaro po kelias bendroves.
Konkurse toliau dalyvaus „Kauno tiltai“ kartu su Ispanijos „Comsa“ ir Lenkijos „Trakcja PRKil“, „Geležinkelio tiesimo centras“ kartu su Latvijos „Celu buvniecibas sabiedriba IGATE“, Latvijos „Skonto Buve“ kartu su Lenkijos „Mostostal Warszawa“ ir Ispanijos „Acciona Construccion“, Latvijos „RERE buve“ kartu su Belgijos „B.V. BESIX“, Latvijos „LNK Industries“, „Binders“, „Arčers“ kartu su Turkijos „Gulemark Agir Sanay Insaat ve Taahhut A.S.“ ir Italijos „ASTALDI“, Latvijos UPB“, „Tilts“ kartu su Ispanijos „Copisa Constructora Pirenaica“, „Altuna Y Urisa“, „Cycasa“, „Lagunketa Sociedad Estudios Y Servicios Para la Construcion“, taip pat Latvijos bendrovių BMGS, „A.C.B.“, „Strabag“ ir „AECOM Baltics“ grupė.
Projekto sąmata – apie 200 mln. eurų. 85 proc. šių išlaidų padengs Europos Sąjunga, 15 proc. – Latvijos vyriausybė.
Įgyvendinant maždaug 5 mlrd. eurų vertės „Rail Baltica“ projektą bus nutiesta tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelio tinklo. Projektą numatoma pabaigti iki 2026 metų.