Interviu Latvijos LNT televizijai Baiba Rubesa pabrėžė, jog Kinijos kapitalo atstovai domėjosi galimybėmis dalyvauti įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą. Susitikimuose su jais buvo išaiškinta, kaip tai jei galėtų padaryti, dalyvaudami pirkimuose.
„Tačiau investuotojai iš Kinijos – ne vieninteliai domisi „Rail Baltica“ projektu. Jis domina ir Europos kapitalą“, – sakė B.Rubesa.
Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiesta greitojo traukinio linija. Vėžės plotis pagal Europos standartus sieks 1435 mm. Keleiviniai traukiniai šia linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų.
Nutiesus „Rail Baltica“, bus atstatytos tiesioginės geležinkelio jungtys tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelių tinklo. Be to, sujungus Taliną, Rygą, Kauną, Vilnių, Varšuvą ir Berlyną, bus paskatinta regioninė integracija, nurodoma projekto pristatyme. Geležinkelį tikimasi pastatyti iki 2024-2025 metų.