Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rail Baltica“ vilioja ne tik kinus

Kinijos investuotojai – ne vieninteliai domisi europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektu, pareiškė projektą koordinuojančios bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ generalinė direktorė.
Kauno geležinkelio stotyje
Kauno geležinkelio stotyje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Interviu Latvijos LNT televizijai Baiba Rubesa pabrėžė, jog Kinijos kapitalo atstovai domėjosi galimybėmis dalyvauti įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą. Susitikimuose su jais buvo išaiškinta, kaip tai jei galėtų padaryti, dalyvaudami pirkimuose.

„Tačiau investuotojai iš Kinijos – ne vieninteliai domisi „Rail Baltica“ projektu. Jis domina ir Europos kapitalą“, – sakė B.Rubesa.

Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiesta greitojo traukinio linija. Vėžės plotis pagal Europos standartus sieks 1435 mm. Keleiviniai traukiniai šia linija galės važiuoti iki 240 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų.

Nutiesus „Rail Baltica“, bus atstatytos tiesioginės geležinkelio jungtys tarp Baltijos šalių ir Europos geležinkelių tinklo. Be to, sujungus Taliną, Rygą, Kauną, Vilnių, Varšuvą ir Berlyną, bus paskatinta regioninė integracija, nurodoma projekto pristatyme. Geležinkelį tikimasi pastatyti iki 2024-2025 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų