Pasak „RB Rail“ spaudos tarnybos pranešimo, tyrime pateikiamas paslaugų aprašymas, naudojimo prognozė ir rekomendacijos detaliesiems geležinkelio stočių projektams, kurios apima visas septynias pagrindines „Rail Baltica“ keleivių stotis – Talino, Pernu, Rygos, Rygos oro uosto, Panevėžio, Kauno ir Vilniaus. Projektas apima keturis Baltijos šalių oro uostus – Talino, Rygos, Kauno ir Vilniaus.
Tyrime nurodomi būdai ir sprendimai, kaip integruoti oro ir geležinkelių transporto paslaugas, kad būtų užtikrinamas vientisas keleivių ir smulkių krovinių judėjimas, įvertinant gerąją pasaulinę praktiką bei keleivių lūkesčius.
Tyrimo autoriai rekomenduoja teikti bendrus oro ir geležinkelių transporto bilietų pardavimo sprendimus, integruotas bagažo paslaugas, siekti, pagrindinės „Rail Baltica“ stotys turėtų Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) kodus, visose jose būtų užtikrinti vienodi teikiamų paslaugų standartai ir funkcionalumas.
„Pagrindiniai Baltijos šalių aviacijos rinkos dalyviai, įskaitant komercines avialinijas, pritaria tyrime siūlomiems sprendimams. Jie atitinka gerąją pasaulinę praktiką – tam atliekant tyrimą buvo skiriamas itin didelis dėmesys. Todėl rekomenduojama, kad „Rail Baltica“ išnaudotų šias unikalias galimybes projektuojant geležinkelį taip, kad prasidėjus „Rail Baltica“ eksploatacijai aptariamos funkcijos ir integruotosios paslaugos būtų prieinamos“, – pranešime cituojamas „RB Rail“ vadovas Timo Riihimakis.
„RB Rail“ yra bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonė, įsteigta įgyvendinti svarbiausią geležinkelių infrastruktūros projektą Baltijos regione. Vykdant projektą, nuo Talino iki Lietuvos sienos su Lenkija bus nutiestas greitasis geležinkelis. Geležinkelį planuojama baigti tiesti 2026 metais.
Projekto įgyvendinimas atidžiai prižiūrimas Europos Komisijos, taip pat Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionalinės valdžios institucijų.