„Hidrostatyba“ valdybos pirmininkas Jonas Dumašius sako, kad įmonė retai patenka į tokią padėtį, kai konkursas nutraukiamas dėl per didelės kainos: „Tai priklauso nuo projektuotojų, kaip jie suprojektuoja ir paruošia užsakovui preliminarią kainą. Jei projektuotojas visiškai nepataiko kainų, tai kaip mes galime pataikyti? Geležinkeliuose labai lengva suskaičiuoti visas medžiagas ir visa kita“.
Viename iš nutrauktų konkursų su partneriais dalyvavusios įmonės „Kauno tiltai“ valdybos pirmininkas Nerijus Eidukevičius dienraščiui teigė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ dažnai pakartotinai po kelis kartus skelbia tą patį konkursą, vis peržiūrėdami biudžetą ir pakeldami planuojamąją projekto įgyvendinimo kainą: „Kai kuriais atvejais patikslina reikalavimus taip, kad rangovai gali pateikti mažesnes kainas dėl sumažintos projekto apimties ir pan. Galime spėti, kad dažniausiai skirtingi “Lietuvos geležinkelių„ specialistų sprendimai priklauso nuo techninio projekto kokybės“.