224,95 m ilgio laivas buvo pakrautas prie AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ KLASCO naudojamų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9.
Maksimali šio laivo grimzlė 13,84 m. Atsižvelgus į esamas hidrologines, meteorologines ir navigacines sąlygas laivas „Marina“ buvo pakrautas iki 13,35 m grimzlės.
Kad laivas būtų pakrautas iki tokios grimzlės, Uosto direkcijos užsakymu prie šį pavasarį rekonstruotų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 buvo atliekami gilinimo darbai. Šie darbai užbaigti 2013 m. birželio 21 dieną.
Už 24 mln. Lt krantines Nr. 8 ir Nr. 9 rekonstravo Uosto direkcijos rangovas „Josef Mobius Bau-Aktiengesellschaft“. Rekonstruotų krantinių Nr. 8 ir Nr. 9 bendras ilgis yra 255 m (krantinės Nr. 8 rekonstruotos dalies ilgis – 90 m, krantinės Nr. 9 – 165 m).
„Šis pavyzdys labai aiškiai įrodo, kad svarbaus objekto atidavimas naudoti laiku garantuoja efektyvią uosto veiklą, stiprina uosto konkurencingumą, užtikrina krovinių srautų didėjimą. Net ir be dvišalių sutarčių, dėl abipusių įsipareigojimų matome puikų bendradarbiavimo pavyzdį tarp Uosto direkcijos ir krovos kompanijos. Be abejo, labai svarbus faktorius yra tai, kad valstybės įdėtos investicijos atsiperka ir šiuo atveju atsipirkimas pradėtas labai greitai“, – teigė generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
„Vertinu tai, kad klientams duotą pažadą dėl „Postpanamax“ laivų krovos iki maksimalios talpos prie naujos krantinės ir laivo užsakymo termino padėjo tesėti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija bei Lietuvos geležinkeliai. Didžiulę padėką jiems reiškiu viso kolektyvo vardu. Galimybė į laivus sutalpinti didesnį krovinių kiekį sudaro sąlygas mūsų kompanijai didinti apyvartą ir gauti daugiau pajamų. Taip sukuriame daugiau darbo visai transporto grandinei ir Lietuvos valstybei. – pasidžiaugė Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža. – Tikiuosi, kad greitu laiku galėsime krauti „Postpanamax“ laivus, kurių grimzlė siekia 13,9 metro“.