Ruošiamasi naujų „Rail Baltica“ depų įrengimui

Pradedamas europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto naujų depų vystymo teritorijų planavimas, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“. Naujus depus numatoma įrengti iki 2026-ųjų.
COVID-19 įvedė pokyčių, bet nesustabdė „Rail Baltica“ darbų Kaune
COVID-19 įvedė pokyčių, bet nesustabdė „Rail Baltica“ darbų / AB „Lietuvos geležinkeliai“ nuotr.

Lietuvos bendrovė „Atamis“ už beveik 314 tūkst. eurų parinks optimalius depų plėtros sprendiniu ir tam reikalingas teritorijas. Antrinė įmonė „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“), Susisiekimo ministerija ir „Atamis“ pasirašė atitinkamą sutartį.

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovas Karolis Sankovskis sako, kad pradėjus veikti „Rail Balticai“, infrastruktūra Lietuvoje labai išsiplės, padidės traukinių eismo intensyvumas.

„Tad priežiūrai reikės skirti daugiau dėmesio ir pajėgumų. Akivaizdu, jog esamų depų nepakaks, tad privalome pasiruošti ir įrengti naujus“, – pranešime sakė K.Sankovskis.

Pirmuoju etapu bus parengtos ne mažiau kaip keturios depų bei su jais susijusių objektų (geležinkelio kelių, pastatų, statinių ir įrenginių) plėtros alternatyvos.

Projektas bus finansuojamas ES, valstybės biudžeto ir „Lietuvos geležinkelių“ lėšomis.

Įgyvendinant „Rail Baltica“ i nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės linija. Projekto preliminari vertė dabartiniais skaičiavimais siekia apie 5,8 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų