Palyginti su ikipandeminių 2019-ųjų tuo pačiu laikotarpiu, ši rinka paaugo 5,1 procento.
23,0 proc. rinkos atsiriekė „Avtovaz“, 12,4 proc. – „Kia“, 10,5 proc. – „Hyundai ", 8,0 proc. – „Renault“, 6,1 proc. – „Škoda“, 5,8 proc. – „Volkswagen“, 5,4 proc. – „Toyota“, 2,9 proc. – „Nissan“, po 2,7 proc. – „Mercedes-Benz“ ir BMW. Kitų gamintojų lyginamasis svoris rinkoje mažesnis.
Praėjusį mėnesį įsigyta 157,8 tūkst. automobilių – 28,7 proc. daugiau nei pernai birželį ir 7,1 proc. daugiau nei šiemet gegužę.
45,9 proc. per pusmetį įsigytų naujų automobilių sudarė visureigiai. Elektromobilių populiarumas išlieka labai menkas – mažiau nei 0,1 procento.
Ši organizacija pagerino naujų lengvųjų automobilių paklausos Rusijoje 2021-aisiais prognozę – nuo 1,632 mln. iki 1,756 milijono.
2020-aisiais Rusijos naujų lengvųjų automobilių rinka susitraukė 9,1 proc. – pernai nupirkta 1,599 mln. automobilių.