Daugiausiai naujų leidimų (23) išduota bendrovei „Ikar“ – skrydžiams į du Austrijos, po keturis Vokietijos ir Kinijos, po tris Graikijos, Ispanijos, Turkijos miestus, taip pat į Londoną, Briuselį, Tbilisį, Čekijos Karlovi Varus.
„Nordavia“ gavo leidimus skraidinti į Salonikus ir Barseloną, „Ural Airlines“ – į Lježą ir Tbilisį, „VIM-Avia“ – į Madridą ir Amsterdamą.
Visos šios keturios skrydžių bendrovės jau turėjo leidimų tarptautiniams reisams iš Žukovsko oro uosto. Be to, tarptautinių reisų į konkrečius užsienio miestus leidimai anksčiau buvo išduoti bendrovėms „Jamal“, „UVT Aero“, „Nordwind“, taip pat Baltarusijos nacionalinei aviakompanijai „Belavia“ reguliarių skrydžių maršrutui Minskas – Maskva.
Kaip skelbta, gegužę oficialiai atidarytas ketvirtasis Maskvos oro uostas rugsėjo 12-ąją priėmė pirmąjį reguliarų reisą – juo pradėjo naudotis „Belavia“.
Žukovskio oro uosto operatorė „Ramport aero“ bando skrydžių bendroves iš didžiųjų Maskvos oro uostų persivilioti, siūlydama kelis kartus mažesnius įkainius.
Pigiems skrydžiams statytas oro uostas tikisi šiemet aptarnauti apie 0,5 mln. keleivių ir viliasi, kad kitąmet jų srautas išaugs iki 2,6-2,8 mln. žmonių. Dabartinis oro uosto pajėgumas – 4 mln. keleivių per metus.
22,5 proc. „Ramport aero“ valdančios „Avia Solutions Group“ akcininko ir direktorių tarybos pirmininko Gedimino Žiemelio teigimu, Žukovskio oro uostas būtų nenuostolingas, jei per metus aptarnautų bent 1,3 – 1,5 mln. keleivių. skyrius