Vienintelis matomas protesto judėjimas ir tai ganėtinai kuklus – tolimųjų reisų sunkvežimių vairuotojų stovykla prie Maskvos. Taip rusų vežėjai bando protestuoti prieš jiems įvestus naujus kelių mokesčius. Gandai apie didesnes vairuotojų akcijas, pavyzdžiui, Maskvos žiedinėje autostradoje, privertė sukrusti rusų policijos ir saugumo tarnybas, bet kol kas jokių didesnių protestų nebuvo.
„Žmonės nepasirengę mokėti, nes šalyje ir taip sunki ekonominė padėtis. Ir jei dar pradės rinkti pinigus iš vežėjų – kainos parduotuvėse išaugs. Tai palies ne tik vežėjus, tai pajus visi gyventojai“, – tikina sunkvežimio vairuotojas ir Maskvos regiono Dmitrijus.
Rusų vežėjus papiktino ne tiek pati kelių mokesčių sistema, nukopijuota nuo Vokietijos, kiek negausios šalies politinės opozicijos paviešinta informacija, kad šią sistemą be konkurso įgyvendino tie patys artimiausi V. Putinui žmonės. Šiuo atveju – tai garsusis Kremliaus valstybinių užsakymų vykdytojas Arkadijus Rotenbergas. Kelių mokesčių sistemą sukūrė ir kartu su valstybine kompanija „Rostek“ valdo jo sūnus Igoris.
Beje dėl vairuotojų protestų Rusijos vyriausybė iškart sumažino planuotus rinkti mokesčius perpus ir radikaliai apkarpė baudas už jų nemokėjimą.