„Šiais metais „Ryanair“ planuoja aptarnauti 680 tūkst. klientų ir padės išlaikyti 680 darbo vietų oro uoste“, – tvirtino D.O'Brienas.
Taip pat bendrovė dažniau skraidins į Alikantę (Ispanija) ir Oslą (Norvegija) – skrydžių daugės nuo 2 iki 3 kartų per savaitę.
2015 m. vasaros sezonui aviakompanija planuoja atverti naują maršrutą į Airijos Šanono oro uostą. „Iš viso Kaune turėsime jau 17 skrydžio krypčių“, – teigė D.O'Brienas.
„Ryanair“ parengė naują internetinę svetainę lietuvių kalba, programėlę išmaniesiems telefonams.
„Iš viso Kaune turėsime jau 17 skrydžio krypčių“, – teigė D.O'Brienas.
„Pristatome ir naujus aptarnavimo paketus keleiviams – „Family extra“ šeimoms ir „Business Plus“ verslininkams“, – pasakojo D.O'Brienas.
Paklaustas, kokios būtų pasekmės, jei kitais metais, kai baigsis „Ryanair“ sutartis su Lietuvos oro uostu, bus padidinti mokesčiai aviakompanijoms, D.O'Brienas atsakė: „Be abejo, toks sprendimas pablogintų Lietuvos konkurencingumą tarptautinėje skrydžių rinkoje.“
Vasaros sezono atidarymo proga „Ryanair“ pasiūlė 100 tūkst. bilietų po 19,99 euro.
Vasaros sezonas oro uostuose prasideda kovo pabaigoje.
Aviakompanija tikisi, kad kovo 31 dieną pasibaigsiančiais finansiniais metais bendrovės pelnas sieks 840–850 mln. eurų.
Įmonė planuoja per metus skraidinti daugiau kaip 90 mln. keleivių.
Padidinus oro uostų mokesčius, trauktųsi
Tačiau kaip portalą vz.lt cituoja Naujienų agentūra BNS, Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ teigia, kad Lietuvai padidinus mokesčius Vilniaus ir Kauno oro uostuose, bendrovė svarstytų apie skrydžių perkėlimą į kitas šalis.
„2016 metais baigiasi „Ryanair“ sutartis dėl oro uosto mokesčių Lietuvoje. Jei Lietuva priims sprendimus dėl jų didinimo, tada šalis bus mažiau konkurencinga. Tai bus klaida. Tada mums būtų klausimas, kur perkelti savo skrydžius Europoje", – trečiadienį spaudos konferencijoje Kaune sakė „Ryanair“ komercijos direktorius Davidas O'Brienas.
Tačiau jis teigė tikįs, jog pavyks susitarti su Lietuvos oro uostų vadovybe.
„Nematau problemų dėl būsimų susitarimų su Lietuvos oro uostų vadovybe, manau, kad mes susitarsime. Jei nepavyks, tada mes padarysime savo sprendimus. Klausimas tik, kuris oro uostas mūsų norės labiau", – teigė D.OBrienas.