Airijos pigių skrydžių bendrovė antradienį pareiškė, jog surengs derybas, „kad galėtų nustatyti ... bazes, kuriose nuo 2019 metų lapkričio bus trumpam sumažintos veiklos apimtys ir / arba kurios bus laikinai uždarytos“.
Pasak bendrovės, tokios priemonės jai teks imtis dėl to, kad jai bus pristatyta beveik perpus mažiau orlaivių negu tikėtasi.
Tuo tarpu JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais, kiek anksčiau pranešė, jog dėl laiko, reikalingo defektų šalinimui, „Boeing-737 Max“ modelio orlaiviai keleivius vėl pradės skraidinti ne anksčiau 2020 metų.
„Pagal naujausią scenarijų manoma, jog „Boeing-737 Max“ pasaulio laivynas į orą vėl pakils 2020 metų sausį, praėjus 12 mėnesių po to, kai orlaivių gamintoja pasiūlė pirminį dviejų mirtinų avarijų ... priežastimi galiausiai tapusios programinės įrangos pakeitimą“, – rašoma straipsnyje, kuriame remiamasi JAV federalinės aviacijos administracijos (FAA) pareigūnais.
Orlaivių „Boeing 737 MAX“ skrydžiai visame pasaulyje buvo sustabdyti 2019 metų kovo mėnesį.
Tokios priemonės buvo imtasi po dviejų per kelis mėnesius šio modelio orlaivių katastrofų.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O šių metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 Max 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.
„Boeing“ paaiškino, jog nelaimių priežastimi tapo netinkamai suveikusi apsaugos nuo smukos sistema, vadinamoji MCAS.
Gegužės viduryje bendrovė paskelbė, jog visiškai atnaujino MCAS programinę įrangą.