Aviakompanijos pasilieka teisę neleisti į lėktuvą asmenų, kurie, jų manymu, yra pernelyg apsvaigę. Tačiau dabar „Ryanair“ nori, kad oro uostai reikalautų, jog keleiviai, pirkdami alkoholį oro uostų baruose ir užeigose, parodytų atspausdintus bilietus– kaip dabar neapmuitinamų prekių parduotuvėse.
„Nesuprantame, kodėl keleiviams oro uostuose neribojamas alkoholinių gėrimų kiekis iki dviejų ir neprašoma parodyti įlaipinimo kortelės, kaip neapmuitinamose parduotuvėse. Tai užtikrintų saugesnį ir geresnį keleivių elgesį lėktuvuose, o keleiviams ir įguloms visoje Europoje – saugesnę kelionę“, – pareiškė oro transporto bendrovė.
Ji šių teisinių apribojimų siekia visuose Europos oro uostose. „Ryanair“ per dieną paprastai vykdo 3600 skrydžių 37 šalyse. „Atėjo laikas ES valdžios institucijoms imtis veiksmų, kad būtų apribotas alkoholio pardavimas oro uostuose“, – teigė ji.
Dauguma Europos oro uostų prekiauja alkoholiu. „Ryanair“ darbuotojai tvirtina, kad problema kyla ne tiek dėl keleivių, geriančių lėktuve, kiek dėl tų, kurie apsivaigę oro uoste įlipa į lėktuvą ir skrydžio metu kelia problemų.
„Ryanair“ ne kartą patyrė nuostolių dėl nedrausmingo keleivio elgesio. Dėl šios priežasties „Ryanair“ lėktuvas praėjusį balandį, skridęs iš Dublino į Lansarotę, buvo nukreiptas į Portą. Ši oro linijų bendrovė prieš minimą asmenį ėmėsi teisinių veiksmų, kuriais siekiama atgauti 15 000 eurų išlaidų.
Iškeltoje byloje prieš šį asmenį „Ryanair“ 7 000 eurų reikalauja už 160 keleivių ir įgulos narių viešbučio išlaidas, 2 500 eurų už nusileidimo ir aptarnavimo Portugalijos oro uoste mokesčius ir 1 800 eurų už įgulos narių pakeitimą dėl skrydžio valandų apribojimų.