„Mes kalbamės su Vyriausybe apie galimybę kurti tai, ką vadiname inžinerijos akademija, kurioje galėtume priimti žmones ir suteikti jiems mechaniko išsilavinimą, o vėliau užauginti kaip visiškai kvalifikuotus inžinierius. (...) Visiškas variklio išardymas yra labai specializuotas darbas. Ir tai potencialiai gali pareikalauti iki 500 mln. USD investicijų“, – „Verslo žinių“ portalui teigė E.Wilsonas.
Jis teigė, kad būtent todėl praėjusią savaitę oficialiame antrojo orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastato Kauno oro uoste atidaryme dalyvavo ekonomikos ir inovacijų bei susisiekimo ministrai Aušrinė Armonaitė ir Marius Skuodis: „Jie tai žino. Mes dar nepriėmėme galutinio sprendimo dėl variklių dirbtuvių, bet dabar apie tai galvojame.“
E.Wilsono teigimu, galutinis sprendimas dėl to turėtų būti priimtas „vėliau šiais metais“, o be Lietuvos, inžinerijos akademija galėtų būti atidaroma Maroke, Ispanijoje, Italijoje, Škotijoje ir galbūt Airijoje.