Trečiajame šios programos etape didžiausia Europos pigių skrydžių įmonė pristatys mobiliąją programėlę „Įvertink savo skrydį“, pareiškė įmonės vadovas Michaelas O’Leary‘s, keleivius, neatsispausdinusius įlaipinimo kortelių ir dėl to mokėjusius baudas, kadaise išvadinęs „kvailiais“.
Orlaiviui nusileidus, ši programėlė prašys keleivių įvertinti kiekvieną skrydžio elementą, įskaitant įlaipinimą, maisto ir gėrimų tiekimą, įgulos paslaugumą ir bendrą aptarnavimo lygį, pareiškė M.O’Leary‘s, nuo 2014 metų siekiantis perkelti įmonę į aukštesnio lygio rinkos segmentą, kuriame, kaip jis tikisi, bus įmanoma pritraukti daugiau šeimų ir verslo keliautojų.
Vertindama atsiliepimus šioje programoje, kuri bandoma nuo kovo mėnesio, o veikti turėtų pradėti gegužę, „Ryanair“ galės geriau atsižvelgti į keleiviams rūpimus klausimus, pareiškė įmonės vadovas.
2015 metais „Ryanair“ pirmą kartą savo istorijoje skraidino daugiau kaip 100 mln. keleivių.
Jo teigimu, vietų „Ryanair“ orlaiviuose užimtumo rodikliai patvirtina, kad sprendimas atsisakyti itin pigių skrydžių požiūrio ir mainais pasiūlyti papildomas mokamas paslaugas, daugiau skrydžių į pagrindinius oro uostus ir naudotojams patogią svetainę, taip pat sumažinti pagarsėjusias baudas už neatspausdintas įlaipinimo korteles, buvo išmintingas.
Kol įmonė dar nebuvo pradėjusi įgyvendinti programos „Always Getting Better“, vietų jos orlaiviuose užimtumas siekė 81 proc., o jau 2015 metais šis rodiklis sudarė vidutiniškai 92 proc.
2015 metais „Ryanair“ pirmą kartą savo istorijoje skraidino daugiau kaip 100 mln. keleivių.