Kalifornijos komunalinių paslaugų komisija reguliuoja savaeigių automobilių veiklą valstijoje ir 3 balsais prieš 1 balsavo už tai, kad „Waymo“ ir „Cruise“ plėstų savo veiklą.
Tai reiškia, kad San Francisko gyventojai ir svečiai galės susimokėti už važiavimą bepiločiu taksi automobiliu, taip pradėdami naują automatizuotą konkurenciją taksi ir pavėžėjimo paslaugų vairuotojams.
„Šiandien gautas leidimas žymi tikrą mūsų komercinės veiklos San Franciske pradžią“, – pranešime spaudai sakė „Waymo“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Tekedra Mawakana.
„Cruise“ atstovas spaudai Drew Pusateri pareiškime CNN teigė, kad visą parą veikianti paslauga be vairuotojo yra „istorinis pramonės etapas“, kuris suteikia „Cruise“ galimybę konkuruoti su tradiciniais pavežėjais.
Neseniai vykusiame viešame svarstyme „Cruise“ valstijos komisijos nariams sakė, kad naktį eksploatuoja apie 300 transporto priemonių, o dieną – 100, o „Waymo“ teigė, kad bet kuriuo metu kelyje važinėja apie 100 iš 250 jos transporto priemonių.
„Cruise“ ir „Waymo“ siūloma autonominių pavėžėjimo paslaugų paslauga leidžia naudotojams užsisakyti kelionę panašiai kaip „Uber“ ar „Lyft“. Žinoma, yra skirtumas: automobilis neturi vairuotojo.
Kritikai atkreipė dėmesį į tai, kad automobiliai be vairuotojo užstringa eisme ir užkerta kelią pirmosios pagalbos tarnyboms, o šalininkai teigė manantys, kad automobiliai važiuoja saugiau nei tie, kuriuos vairuoja žmonės.