Kaip teigiama asociacijos kreipimesi, kurį matė BNS, šalyje paskelbus karantiną buvo apribota autobusų parkų veikla, o sumažėjus keleivių srautams, sumažėjo ir vežėjų gaunamos pajamos, tačiau išaugo savivaldybių išlaidos kompensuoti nuostoliams.
Kauno ir Šiaulių miestų savivaldybės birželį dėl nuostolių kompensavimo kreipėsi į Finansų ministeriją, tačiau jų teigimu, ministerija tai daryti atsisakė.
„Ši Finansų ministerijos pozicija nėra priimtina daugeliui savivaldybių“, – teigiama asociacijos kreipimesi.
Savivaldybės siekia, jog dėl šios situacijos visos šalies savivaldos vardu būtų inicijuojama diskusija su Vyriausybe.
Lietuvoje kovo viduryje įvedus karantiną, buvo numatyta riboti keleivių srautus autobusuose, autobusų ir troleibusų vairuotojai turėjo būti atitverti nuo keleivių, o keleivių sėdėjimas turi būti išdėstytas šachmatiniu būdu, jiems drausta sėstis dviejose sėdimų vietų eilėse už vairuotojo. Savivaldybių teigimu, dėl ribojimų ypač sumažėjo keleivių srautai.