Savivaliautojas Kauno mikrautobuso vairuotojas nedavė keleiviui bilieto ir dar išmetė lauk

Kaunietis Eduardas pasidalijo su redakcija nemalonia patirtimi. 52 maršruto vairuotojas ne tik neatspausdino bilieto, bet ir išprašė jį su žmona iš mikroautobuso, kai keleiviai to pareikalavo. Kauno valdžios atstovai žada, kad vasarį tokie incidentai taps neįmanomi, nes visus maršrutus kontroliuos tik viena bendrovė, o mikroautobusai turės modernią apmokėjimo už kelionę kontrolės sistemą.
Kaune pasikeitė mikroautobusų maršrutai
Asociatyvi iliustracija: Kaune dar liko senųjų mikroautobusų, kai kurių jų vairuotojai piktina keleivius nemandagiu elgesiu ir mokesčių slėpimu. / Sauliaus Tvirbuto / 15min nuotr.

„Sausio 2 d. Panemunėje su žmona įlipome į 52 numerio maršrutinio taksi mikroautobusą. Pasveikinome vairuotoją su Naujaisiais metais. Nustebome negavę bilietų, kai sumokėjome už kelionę – vairuotojas prie kasos aparato nė neprisilietė. Nenorėjome gadintis nuotaikos, tad nutylėjome, nors paprastai dėl to esame reiklūs“, – pasakojo Eduardas.

„Vėliau ties „Akropoliu“ ir vėl įlipome į tą patį mikroautobusą, vairuojamą to paties darbuotojo. „Situacija pasikartojo – negavome bilieto. Šį kartą paklausiau, kodėl mokestis liko nepažymėtas kasos aparate. Vairuotojas atsakė, kad aparatas yra išjungtas. Pradėjus domėtis, kodėl jis veža keleivius pažeisdamas taisykles ir galimai vengdamas mokėti mokesčius, sustojo ir liepė išlipti, replikavęs, kad jei esame nepatenkinti, galime nevažiuoti. Sutrikau nuo tokio akiplėšiškumo, tik po to, jau išlipęs, pagalvojau, kad reikėjo skambinti 112 ir informuoti apie pažeidimus bei neteisėtus bandymus mus išprašyti iš mikroautobuso“, – guodėsi Eduardas.

Komentuoja Kauno savivaldybės Transporto ir eisimo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras:

„Vienas iš maršrutinių taksi reformos tikslų ir buvo skaidri šio verslo veikla, kultūringas ir saugus keleivių aptarnavimas. Iki 2015 m. mieste turėjo likti tik įmonės „Kautra“ mikroautobusai ir darbuotojai. Deja, įmonė dar negavo visų užsakytų mikroautobusų iš tiekėjų, todėl mieste vis dar važinėja senos mašinos, kurių savininkai pasirašę rangos sutartis su „Kautra“.

Iki sausio pabaigos 52 maršrute turėtų likti vien „Mercedes Benz Sprinter“ mikroautobusai, o vasario pirmoje pusėje ir 56 maršrutą aptarnaus vien „Kautros“ darbuotojai. Tada visuose maršrutiniuose taksi neliks jokių galimybių panašiems incidentams. Moderniuose mikroautobusuose sumontuotos sistemos, kurios fiksuoja keleivių srautus ir jų mokėjimus už kelionę, o pažeidimai tuoj pat registruojami kontrolės centre“. 

Kaune maršrutiniai taksi važinėja 7 maršrutais, kurie pažymėti numeriais nuo 51 iki 57.

Kauno miesto gatvėse pasirodė dar penki naujieji „Mercedes Benz Sprinter“ mikroautobusai, kurie važiuoja 55-uoju maršrutu „Šilainiai – Palemonas“.
Kauno miesto gatvėse pasirodė naujieji „Mercedes Benz Sprinter“ mikroautobusai

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų