„Sausio 2 d. Panemunėje su žmona įlipome į 52 numerio maršrutinio taksi mikroautobusą. Pasveikinome vairuotoją su Naujaisiais metais. Nustebome negavę bilietų, kai sumokėjome už kelionę – vairuotojas prie kasos aparato nė neprisilietė. Nenorėjome gadintis nuotaikos, tad nutylėjome, nors paprastai dėl to esame reiklūs“, – pasakojo Eduardas.
„Vėliau ties „Akropoliu“ ir vėl įlipome į tą patį mikroautobusą, vairuojamą to paties darbuotojo. „Situacija pasikartojo – negavome bilieto. Šį kartą paklausiau, kodėl mokestis liko nepažymėtas kasos aparate. Vairuotojas atsakė, kad aparatas yra išjungtas. Pradėjus domėtis, kodėl jis veža keleivius pažeisdamas taisykles ir galimai vengdamas mokėti mokesčius, sustojo ir liepė išlipti, replikavęs, kad jei esame nepatenkinti, galime nevažiuoti. Sutrikau nuo tokio akiplėšiškumo, tik po to, jau išlipęs, pagalvojau, kad reikėjo skambinti 112 ir informuoti apie pažeidimus bei neteisėtus bandymus mus išprašyti iš mikroautobuso“, – guodėsi Eduardas.
Komentuoja Kauno savivaldybės Transporto ir eisimo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras:
„Vienas iš maršrutinių taksi reformos tikslų ir buvo skaidri šio verslo veikla, kultūringas ir saugus keleivių aptarnavimas. Iki 2015 m. mieste turėjo likti tik įmonės „Kautra“ mikroautobusai ir darbuotojai. Deja, įmonė dar negavo visų užsakytų mikroautobusų iš tiekėjų, todėl mieste vis dar važinėja senos mašinos, kurių savininkai pasirašę rangos sutartis su „Kautra“.
Iki sausio pabaigos 52 maršrute turėtų likti vien „Mercedes Benz Sprinter“ mikroautobusai, o vasario pirmoje pusėje ir 56 maršrutą aptarnaus vien „Kautros“ darbuotojai. Tada visuose maršrutiniuose taksi neliks jokių galimybių panašiems incidentams. Moderniuose mikroautobusuose sumontuotos sistemos, kurios fiksuoja keleivių srautus ir jų mokėjimus už kelionę, o pažeidimai tuoj pat registruojami kontrolės centre“.
Kaune maršrutiniai taksi važinėja 7 maršrutais, kurie pažymėti numeriais nuo 51 iki 57.