Dabar toks reikalavimas galioja tik tiesiant valstybinės reikšmės kelius.
Seimas antradienį ėmėsi parlamentinio Ekonomikos komiteto nario konservatoriaus Andriaus Kupčinsko siūlymo, įteisinančio privalomą kaštų ir naudos analizę. Seimas po pateikimo pritarė tokioms Kelių įstatymo pataisoms.
Pasak A.Kupčinsko, dabar dėl tokios analizės trūkumo kelių infrastruktūros darbai labai pabrangsta ir valstybė investuoja per daug lėšų. Anot parlamentaro, įteisinti privalomą analizę skatina abejonės dėl pastatyto požeminio pravažiavimo prie Strošiūnų, magistralėje Vilnius-Kaunas, netoli Elektrėnų.
„Pradžioje buvo skelbta, kad kainuos apie 2 mln. eurų, galiausiai su visa infrastruktūra, su viskuo, metams bėgant išaugo iki 5,5 mln. eurų“, – aiškino A.Kupčinskas.
Jis pabrėžė, kad naujas reikalavimas neprailgins viešųjų pirkimų procedūrų.
Susisiekimo ministras Marius Skuodis liepą pranešė apie teisėsaugai perduotas ministerijos auditorių išvadas, pagal kurias 2017 metais suplanuota nedidelė požeminė perėja ir pravažiavimas prie Strošiūnų dėl galimai nepagrįstų sprendimų per porą metų išaugo į didelį infrastruktūros objektą.
Nustatyta, kad buvo pasirašyta net 19 papildomų susitarimų, numatant 34 pakeitimus dėl papildomų darbų. Juos atliekant teko keisti techninio projekto sprendinius, todėl ministerija teigia abejojanti dėl jo parengimo kokybės.
Ministras sako, kad taip galėjo būti pažeisti įstatymai.